131021

Väl tillbaka en finfin lunch igen. Pilaffris, pasta, kycklinggryta, grönsaker, olika frukter. INGEN dricka till maten! Efter en promenad gick vi stigen långt nedåt t familjens odlingar varvid vi passerade en byggd liten ränna där vatten strömmade från bergen. Kom sedan fram o vi hjälpte till att rensa ogräs i morotslandet. Väldigt varmt. Sedan ensamtid. Skönt. Min kamera är ute o åker buss. Chauffören glömde släppa av den i moije så den är just nu i dar es salam. Den krånglade bara ändå. Skulle förstås köpt ett nytt stort minne plus X-batteri. Jaja. Nu har jag inget sim-kort heller så jag kan inte messa. Suck. Nu efter en god middag är det becksvart ute o jag säger godnatt till er alla under en stjärnklar himmel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0