Resan till Nepal startar på Landvetter

Äntligen på väg. Till Nepal! Hög puls på Landvetter ihop m Jan. Gick inte att boka in via automaten. Alls! Herregud! Har jag ingen giltig biljett? Svetten lackar. Puls 200. Frågar i incheckningsdisken. Jodå. Den existerar. Väl framme v incheckning nästa pulsstegring. Har du visum??? Neeeeej det har jag INTE. Det skulle jag ju skaffa i Katmandu.... Hon kollar. Det är ok Att resa utan visum. Pust! Skiljs åt från Jan. Hittar inte Rebecca förrän i gaten. Medresenär från Majorna. Ung tjej som rider! Ytterst anmärkningsvärt! Vi sitter bredvid varann på planet! Ytterst anmärkningsvärt . Hon har rest ensam m läs i res tidigare. Sannolikheten att mina övriga medresenärer tidigare har rest m läs o res är nog 90%. Ja nu är vi mätta o otörstiga strax i Istanbul där vi blir i några timmar. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0